Jag gästar Magdas


För två år sen gästade jag
Magdas Scrapbooking och nu är det dags igen! Jag fick ett underbart juligt paket av Annette och satte igång och scrappade direkt!
Jag fick ett så underbart rutigt band att jag inte kunde låta bli att låta det få fokus på en layout genom att knyta en härligt stor rosett.









Ser ni att jag använt en 9:a istället för ett g? Ibland har nöden ingen lag, jag hade ju redan använt det enda g:et som fanns med i det härliga glitteralphat.



Med i paketet fick jag också ett häftigt lite halvgenomskinligt papper med rosor. Jag figurklippte och gjorde en fin ram till mitt julfoto från förra året. Ser ni att motivet är ovanpå fotot liksom som ändå syns igenom.












Och så blev det en layout som inte var så julig. :) Men man måste ju inte använda julpapper till jullayouter.















Det blir nog ett par layouter till med de här fina papperna!


Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Grymma layouter söt!! Jag älskar den översta med rosetten ♥

Postat av: Aase

Superfina allihopa, visst är det kl att använda julpappren till annat än juliga layouter :)

Hoppas barnen får en härlig födelsedag och att första advent ger er familjefrid och mys



Kram Aase

2010-11-28 @ 12:26:56
URL: http://angel60.blogspot.se
Postat av: Christina

Superfina Layouter!!

2010-11-28 @ 20:08:52
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback