Sommarkille


Några fler bilder från avslutningen blev det inte. den fick flytta inomhus i gympasalen och det blev väldigt trångt och jag tog inte en enda bild. Det blev nån i klassrummet senare när de tackade och kramade sina fröknar, men de passar bättre i fotoalbumet än här i bloggen.

Jag kan däremot visa den här söta och glada sommarkillen som jag hämtade upp hemma hos mormor och morfar i eftermiddags.



De hämtade honom idag och bjöd honom på glass och sen spelade han och mormor tennis i trädgården. Mysigt.

Ella hade hämtats ännu tidigare av farmor som skämde bort henne ordentligt med en runda i Malmö i affärer och på konditori.

Vi har det väldigt bra, med en stor familj! Lyx för både oss och barnen. Och för mor- och farföräldrarna med tror jag.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Absolut!!! En oskattbar lyx att ha barnbarnen så nära!

Nu blir det simskola på måndag!

Vi ses väl i helgen, kramar!

Postat av: AnnaB

Det var samma problem här... tänk att behöva fotografera med blixt inomhus på skolavslutningen...



Men dina foton från morgonen är hur fina som helst. Och det här på tenniskillen förstås! :)

2010-06-12 @ 07:23:36
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: moster

Oh en så´n lyx att ha så många anhöriga, som ställer upp! Tänker osökt på hur jag hade det som ensamstående mamma...ingen, ingen avlastning någonsin..

2010-06-13 @ 20:44:26
URL: http://strandrosen.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Söt och charmig kille, säkert en flickornas favorit om några år ;) eller kanske alla redan??

Visst är det härligt att nära och kära finns, det har varit en lättnad många gånger under åren.....

NU ser jag fram meot att finnas för mina barn den dag de behöver. Kramen Aase

2010-06-14 @ 21:24:59
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback