Söta kort med Sassafrass för Designat


När jag var på Linköpingsträffen passade jag på att köpa ett 6x6block med Sassafras Lass papper, på
Designat, som jag tyckte var så glada och fina. Blocket heter Wee Bundle - Sunshine Lollipops och passar perfekt till alla slags kort, och till det priset kan man bara inte låta bli att köpa det!

Nu när jag varit inne på sjukhuset med Vincent har det varit helt perfekt att ha med det blocket och ett par dekos bara och så har jag gjort kort.



Jag har använt en massa olika bokstavsstickers Mini Alphabet Stickers - Celery, Whimsies Alpha - Bubble Gum och Whimsies Alpha - Pumpkin. Det är perfekt med lite mindre alfabetsstickers när man håller på med kort, det blir fint och så går det fort också.



På korten har jag också använt Journaling Cuts - Sweet, blommor och bling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback