Utmaning på Scrapaddicted

 
Varje månad är det en
ny utmaning på Scrapaddicted. Den här månaden har jag snott ihop utmaningen. Så här löd den:

Alla har vi ju massor av pappersspill och visst är det sällan det kommer till användning. För ett tag sen skaffade jag mig två stora hammarplastlådor, en som jag har till cardstocksspill och en som jag har till spill från mönstrat papper. Mitt på mitt scrapbord har jag även ett litet fat i vilket jag samlar framplockade dekorationer som jag inte riktigt orkar sortera tillbaka där de ska vara.

Den här månaden utmanar jag dig att använda ditt spill och osorterade dekorationer och att skapa en hyfsat snabb layout med det. Jag gjorde en layout med härligt spill från Sassafrass Lass papper och en blomma, en knapp och en tag som låg framme.

Hur ser det ut på ditt scrapbord?



Häng med på utmaningen du med!!
 

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Bra utmaning!



Jag har också alltid några osorterade dekorationer som ligger på en bricka på scrapbordet, och pappersspill har jag ju till födbannelse! Ska försöka ta mig an denna utmaning ikväll när StinaD kommer och pysslar hos mig! :D



kram söt

Postat av: Aase/ängel60

Wiiii, vilken bra idé att ha två lådor för spill....

Det komemr genast att flytta in i mitt scraprum :)

Själv så har jag allr huller om buller nu:)

Kram kram AA

2009-05-22 @ 21:42:15
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Lily/Marie

Vilken rolig utmaning, Fia! Ska kanske utmana mig själv med det här. :-)

2009-05-23 @ 11:48:41
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback