Dagens bild - 090518 - 090524


 Så var det dags igen, jag har väntat en hel vecka med att blogga dagensbildinlägg och då blir det en massuppdatering igen. :)

090524  - Memory
Ungarna tokälskar att spela memory med mormor, ett minne som självklart måste bevaras


090523
Det var dags att vårfixa krukorna på framsidan. Mina påskplanteringar var tokslut så det blev till att åka och köpa nya blommor. Ella tyckte att vi skulle ha rosa och vita blommor och det tyckte jag lät bra, så hon fick välja blommor. Så här fin blev en av krukorna som jag och Ella planterade.


090522
Ella i full fart i planterandet. Hon komponerade krukorna och jag planterade. Bra teamwork. :)


090521
Scrapträff med Veckans Skiss-gänget. En härligt inspirerande dag med härliga tjejer. Hoppas att vi kan göra det snart igen!


090520
Vårt hus. Kanske inte världens bästa bild, men jag älskar vårt hus extra mycket på våren och sommaren när det står i sån härlig kontrast till allt det gröna. Ser ni att det bor pirater i vårt hus?


090519
När ska man skämmas bort med glass om inte när man sitter i rullstol? Vincent har inte lika ont i benet längre och har börjat anpassa sig till att ha gips och sitta i rullstol. Det gäller ju att kunna se det positiva i saker, glass och playstation i stora lass. :)


090518
Efter att ha varit borta i åtta dagar är ääääntligen mannen hemma igen. Ella var nog den som saknat honom allra mest och hon spenderade all tid hon kunde med att tanka pappamys.

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Fia!

Jag har kikat runt lite på olika scrappares sidor, mest för inspiration och tips. Många skriver ofta om "conventions" och diverse träffar som ni går på (precis som du gjort här i inlägget). Nu är jag lite nyfiken på hur de där träffarna funkar? Finns det några sådana som är öppna för "vanliga" människor som inte är medlemmar i nån grupp etc.? Vart hålls de, vad kostar det och vad gör man på ett ungefär? Jag bor i Lund och har inte tillgång till bil - så vet du någonting här närheten så tar jag gärna emot tips!

2009-05-25 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback