Dagens bild - 090316 - 090323

 
Nu har jag varit sådär lat igen och inte bloggat dagens bild på länge. Ni trodde att jag hade gett upp va? Nej, nej! Här kommer massa dagens bilder.

Jag börjar med gårdagens först och går bakåt sen. Igår var jag och Vincent hemma för han var sjuk igen. Magsjuka den här gången. Jag fattar inte när vi ska få bli friska. Själv känner jag mig tuggad och utspottad, alltså förkyld, ont i huvudet, ont i halsen och ont i kroppen. Hoppas att jag blir frisk till helgen för då ska jag ju på
Scrapaddicteds mara i Malmö och det tänker jag inte missa för allt i världen.

090323
När man är hemma och är sjuk så blir det mycket datorspel, Playstation och film. Dagens bild får bli Vincent och Lisa framför datorn.




090322
I söndags var vi på namngivningskalas för ungarnas senaste kusin; Elvis. Dagens bild blir ju självklart föremålet för dagen.
EDIT: har ändrat bilden till en på Ella istället.



090321
Helgens största händelse var att vi upptäckte att Ella har en lös tand, 1:an nere till vänster sitter alldeles snett och går att vicka fram och tillbaka på. Nu är hon stor! Och tvillingbrorsan lagom avundsjuk.



090320
Fredagkväll brukar alltid betyda fredagsmys med hela familjen, men den här fredagen kom inte Andy hem förrän lagom till Let's Dance så ungarna och jag fick mysa själva till middagen. Varm korv med bröd blev det då.



090319
Härligt torsdagsscrap blev det här hemma i torsdags. Jenny, Kate och Linda kom och myste och scrappade med mig. Vilken underbar kväll det var. Kom igen tjejer!



090318
Dags för tvättberg igen. Tar det aldrig slut???



090317
Ella spexar med mina glasögon



090316
Ellas tamagotchi - en hett efterlängtad liten pryl. Men på dagarna är det jag som har vårdnaden om den. Den kan ju inte få dö bara för att den inte får följa med på dagis.


 

Kommentarer
Postat av: K8an

Vilken uppdatering! Att du orkar... KRYA PÅ ER!!



Kram

Postat av: LottaRos

Krya på er!

Tack för senast, det var så kul att få träffa dig igen!



Vilken supersöt Elvis, han är ju bedårande!



kram, Lotta

2009-03-24 @ 22:39:44
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback