Dagens bild - 090313

 
Idag är jag hemma med Ella som fortfarande är sjuk. Men hon är mycket bättre idag, vilket innebär att jag hinner göra annat. Så idag har jag städat alla toaletter jättenoga. När vi byggde ut så bestämde vi oss för att bygga ett härligt badrum till mig och mannen. Något jag fortfarande är väldigt glad för, men som jag ibland ångrar, som när det är dags att städa badrum.

Jag tycker att det finns två saker i ett hus som är riktigt viktigt att hålla rent, och det är köket och badrummen. Man kan säga mycket om en person genom att kliva in i deras badrum. Jag försöker alltid att hålla våra badrum rena och fräscha och jag städar dem alltid en extra gång innan vi ska ha gäster. Men när det gäller annat så kan jag vara ganska stökig och jag hatar att dammsuga. Som tur är så är mannen riktigt bra på det, så det får han sköta.

Så idag får dagens bild bli från mitt och mannens nystädade badrum:


 

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm, viktigt tycker jag också!



Jag skulle kunna bo på er toalett, I löööööööööv that mosaikvägg alltså hihi

Postat av: Mia

Här håller jag fullständigt med...kök och toa ska hållas rent...hm...det var ett tag sedan ugnen blev rengjord. =) Ungarnas läxor ligger ofta framme och alla idrottsväskor, fotbollsdojor och innebandyklubbor. Det gäller att passa på och njuta av denna "röra", tänk vad tomt det blir när alla flyttat hemifrån. =(



Kram!

2009-03-13 @ 15:25:04
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Viveka på Humlebacken

Hmmm, vad jobbigt om Linda tänker bo på er toa... tur att ni har två till:)

2009-03-13 @ 15:52:13
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback