Dagens bild - 090530 - 090608

 
090608
Pionerna börjar slå ut. Kanske inte världens bästa bild, men jag tog den i kvällsljus.


090607
Scrapträff i Gislöv hela dagen


090606 - Sveriges Nationaldag
Ella tappar sin andra tand!


Då blir man så här glad!


090605 - Grillkväll hos syrran
Min söta kusin Cilla var också där. Här är Cilla och Micke vid grillen. Mums!


Ella har dubbla rader med tänder.


090604
Vi pysslar och scrappar på altanen. Lyx!


090603 - Glassbesök
På femårs på ungarnas förskola cyklar de runt i Höllviken och tar bilder på alla barnens hus. De passade på att komma till oss nu när Vincent är hemma med brutet ben. Vi bjöd alla barnen på glass i trädgården och hade det jättemysigt!


090602
Jag och Vincent är hemma och myser. Här är vi på väg hem till mormor och morfar. Jag slås av Vincents positiva inställning. Istället för att gnälla och tycka att det är tråkigt med gips så lyckas han se guldkornen och njuter av att vara ensam med mamma eller pappa och få lite extra uppmärksamhet och besök i glasskiosken. Så ska man se på saker och ting istället för att gnälla. Man kan lära sig mycket av sina barn.


090601 - Grilla
Vi grillar hamburgare hemma hos oss med mormor och morfar. Mysigt!


090631 - Rebecca
Min söta vän Rebecca som bor i London är och hälsar på.


090530 - Mammas födelsedag
Vi var hemma hos mamma och pappa och de bjöd på födelsedagslunch. Massa gott.


Vi var hundvakt och svärisarnas hund Bonzo.


  

Kommentarer
Postat av: Världens stoltaste moster

alltså, lille, söte, fantastiske vincent, hur underbar får man bli?? han är ju för goo, oj vad jag saknar honom! och er andra förstås! visste inte ens att ella hade en lös tand till... vi ses för sällan!



pussar och kramar till hela familjen, aj miss jo!!

2009-06-09 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback