Gjort en Poker Journal

 
I julklapp fick jag en efterlängtad BIA (Bind It All = spiralbindare) av mannen!



Att han sen inte hade köpt spiraler till så att jag fick köra 10 mil till PEMA (vad är det för ett superstrange ställe???) är en helt annan femma...

För att fira min julklapp så gjorde jag en bok till mannen och hans pokerpolare. Det blev en Poker Journal som de kan ha varje gång de spelar.



Både jag och mannen blev jättenöjda med resultatet, och det blev resten av pokergänget med. Kul!!

Undrar vad jag ska göra för bok härnäst. Förslag??

 

Kommentarer
Postat av: ScräpEmma

Oooo...inte det minsta avis på din BIA visslar

Kul idé med en pokerjournal! Bra att du visar mannen vilken användbar och superviktig julklapp han gett dig :)

Postat av: Aase/ängel60

Härlig journal, tror du fått ett nytt favorit verktyg :)

Kram Aase

2009-01-02 @ 22:14:11
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Tettiz

Du måste ju göra en adressbok och en födelsedagsbok - det har jag och DrAnnika gjort här under några intensiva pysseldagar! :D Sen kanske ett minialbum med Ella och ett med Vincent? Det kan ju också vara bra att ha en liten skissbok där du kan klottra ner nya skisser du kommer på, innan du gör i ordning dem och stoppar ner dem i din skisslåda. :)



Kram och god fortsättning på 2009!!

/Jeanette

2009-01-03 @ 01:17:41
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback