Alla älskar Playstation

 
Vincent köpte ett begagnat Playstation 2 för sina julklappspengar. Detta har varit mycket populärt i vårt hem. Alla vill spela. Vincent kan spela hela dagarna om han fick, men även vi andra har kul med spelet och vi har köpt på oss en massa begagnade spel och även investerat i en ratt och pedaler med force feedback. Urkul!

Morfar har skoj med bilarna:




Jag spelar:




Och de stackars barnen får kolla på:




Farmor testar:



Det slog mig just att jag inte har några bilder på när barnen spelar. Hmmm, vem var det här spelet till egentligen?

Nädå, Vincent sitter klistrad så fort han får en chans. Kanske får han bli dagens bild imorgon. :)

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker jag känner igen det där...fast vi slåss om Wii:et! =) Jag som inte kan bowla i vanliga fall har rekordet...än så länge. Stolt som en tupp!



Kram!

Postat av: Aase/ängel60

Ooops det verkar vara ett populärt spel :) Jag fick testa sonens gamecube supermario gocart en gång.... Han gillade inte att jag körde bilarnabaklänges och inte fattade vad jag gjorde :=)

Men du verkar ha koll :) Kram Aase

2009-01-06 @ 19:11:20
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med spel som engagerar alla. Men erkänna att speljävulen kommer in i dig när du spelar. ;O) Vi har något spel till PS3 hemma som jag gillar.



Vinterkramen Anna

2009-01-07 @ 11:30:46
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback