DT-paket från Scrapaddicted - 3 Bugs in a Rug

 
Det här året har jag bestämt mig för att ta minst ett foto om dagen och sen blogga det på min blogg. Jag har hela tiden haft tanken att jag skulle scrappa en layout till varje månad med många foton på.

När jag fick
kalenderpappret från 3 Bugs in a Rug av Jane föll allt på plats. Det fick bli januari månad! Jag fixade mina bilder så att de fick rätt storlek i Photoshop och sen skrev jag ut dem och skar isär dem och satte på layouten. Sen hade jag sån tur att januari i år började på en torsdag så att det blev precis fyra tomma rutor att skriva 2009 i och att januari har sju bokstäver så att de fick precis plats i den understa veckan. Helt perfekt alltså:



Sen bestämde jag mig för att scrappa riktigt gamla foton, jag har ju massvis som bara ligger i lådor. Här blev det några bilder på kidsen när de bara var tre veckor. Fatta att de varit så små.



Stickersarket jag fick till hade så många fina ord att jag ville använda allihop. Jag har med dem på alla layouterna utom den första. De var riktigt användbara.


Den här serien heter ju Home Grown och har massa små söta hus på sig, så vad passade då bättre än att scrappa en bild med vårt hem på.








Spring in i shopen och handla på dig massvis med 3 Bugs in a Rug papper innan de tar slut!
 

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Underbar inspiration, köpte ett litet lager förra veckan med dessa härliga papper :)

Kram Aase

Postat av: Mia

Wow, wow och åter wow, så mycket läckert! Den ene finare än den andra!



Kram!

2009-02-16 @ 20:32:12
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Cilla

Läckert, Fia! Kul att scrappa lite äldre foton :)

Kram

2009-02-17 @ 08:36:03
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback