Mina layouter från scrapmaran

 
Nu har jag äntligen fixat bilder på mina layouter som jag gjorde på Scrapaddicteds mara förra helgen.

Först ut är en layout som är en tolkning av H.C. Andersens citat " Hela världen är en rad av underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardagsting".



Sen skulle man scrappa i blå-turkosa färger och då gjorde jag den här:



Den här gjorde jag när man skulle lifta en av Malenas snygga layouter:



Den här gjorde jag till en annonsutmaning. Jag inspirerades av att sätta fyra foton i grupp.



Lindzi hade ritat en snygg, men svår skiss. Här är min tolkning:



Jag hade tid över när jag gjort alla de utmaningar som jag fick göra, fick ju inte delta i alla eftersom jag ingår i Janes DT. Men då gjorde jag den här med nya härliga Crate Paper papper.


 

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilken kavalkad av underbara LO, den ena finare än den andra. Fast den med hallonmuffinsen var nog läckrast. Kram Aase

Postat av: hedvig

Tack för din söta kommentar, jag får ju säga detsamma!



Superfina layouter, gillar den sista bäst. Jättehäftigt hur du har delat på scallop-pappret sådär ♥

2009-04-07 @ 11:05:59
URL: http://hedda94.blogspot.com
Postat av: Mia

Oj oj så mycket ögongodis...jag blir alldeles scrapsugen!!



Kram!

2009-04-07 @ 12:17:49
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback