Grattiskort

 
På annandagen var jag på
Gislövsträffen. Det var en riktigt trevlig träff som jag inte förstår att jag missat så många gånger förut. Nu tänker jag inte missa en enda träff till. Det var en superbra lokal, trevliga människor, smaskig mat och så var Scrapduon där så man kunde shoppa lite.

När vi kom fick vi ett litet kortkit att göra ett kort med. Jag som inte brukar göra så mycket kort, blev riktigt nöjd med mitt:



Jag hann också med att göra sex layouter, men de kommer jag visa en annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket snyggt kort! Coolt med bandet :)



Scannern jag har heter CanoScan 8800F. Har inte hunnit lära mig alla finesser än men provat scanna både diabilder, negativ och vanliga foton och är nöjd än så länge.



Bröllopet är den 5 september, inser att det börjar närma sig på allvar nu...



Har scrappat efter din fredagsskiss på SA-bloggen idag. Tack för inspirationen :)



Kram!



Postat av: Zarah

Supersött!

2009-04-16 @ 22:00:28
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Mia

Kortet blev ju superläckert! Och sex layouter?! När jag är på träff hinner jag knappt börja tänka på upplägget förrän träffen är slut. =) Ser fram emot att få se dem.



Trevlig helg!



Kram!

2009-04-17 @ 18:33:54
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Aase/ängel60

Jätte fint kort, så snyggt med bandet.

Kram Aase

2009-04-19 @ 11:02:16
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback