Dagens bild - 090327 - 090403

 
Ojoj, nu har jag inte bloggat dagens bild på länge. Men jag har fortfarande inte gett upp det här projektet. Jag tycker att det ger en bra bild av vår vardag och jag vet att jag kommer att tycka att det är jättekul att titta tillbaka på alla de här bilderna när året är slut. Om jag nu pallar så länge. :) Jag ska iaf fortsätta att göra mina månadslayouter. Nu är det dags att scrappa mars.

090403
Idag har jag varit hemma med en sjuk liten Ella. Eller egentligen är hon inte så sjuk, men hon har feber och då kan man ju inte lämna henne på dagis. Vi har haft en helt underbart skön dag i solen. Vi har fikat och varit på lekplatsen och tom påtat lite i rabatterna. Vi tog också en tur till blomsteraffären och köpte lite fina blommor som vi ska sätta i krukor imorgon.

Dagens bild får bli på en glad Ella i trädgården full av uteleksaker:




090402- Glass i solen
Ungarna njuter av en glass liggandes i en av trädgårdssofforna. Kul perspektiv tyckte jag.




090401
Det märks direkt att ungarna inte ses på dagarna, nu när Ella varit sjuk. I vanliga fall bråkar de och slåss, men när de inte ses på ett tag så är de såå glada att se varann och kan leka hur fint som helst. Här har jag tagit en bild på deras kärleksfulla återförening när jag hämtat Vincent på dagis.




090331
I tisdags var jag hemma med Ella Bell. Vi pysslade och hade mysigt. Ella gjorde en superfin prinsessmask:




090330
När vi kom hem från dagis i måndags så hade Ella feber och en fruktansvärd hosta. Vincent tyckte så synd om henne. Han kröp upp till henne i sängen och så läste de en bok tillsammans. Det är såna här tillfällen man är så glad att de är två.




090329
Den här bilden har inte jag tagit (obviously), det har söta
Linda. Men eftersom jag inte lyckades ta några bilder den här dagen så får det bli den här. Man kan verkligen se hur lycklig jag är för att vara på mara!




090328
Mina underbara bordsgrannar! Kan man bli annat än glad av att vara på mara med de här två?




090327
Vincent rockar loss till Let's Dance. Schysst pose va?! Detta fotot måste nog scrappas.



Pust, det var många! I fortsättningen ska jag försöka blogga oftare så det inte blir så jobbigt.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååå vilka underbara bilder både på barnen och från maran. Ni är för härliga tjejer - galningar =)



Prinsessmasken skulle T-luvan die-for hälsa Ellan det att den är fantastico!!!!



Kramar

Postat av: Linda/Gulligullan

De ser ju helt galna ut de där två du satt med på maran HAHA

2009-04-03 @ 23:11:50
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: K8an

hahahaha vilken rolig bild från maran :D Vi är ju helt ding dong!



Så många underbara bilder fulla med kärlek på ungarna!!



Super tack för en SUPER lördag!!

2009-04-05 @ 10:53:31
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback