Utmanad


Min syrra
Vivi utmanade mig just att svara på detta:

Fem saker i frysen

Fläskfilé
Laxfiléer
Hemmagjord lasagne som bara är hoplagd och färdig för ugnen
Rabarbersaft
Såna där plastisbitar som ungarna älskar

Fem saker i garderoben
Jeans!
Tights
Koftor
Klänningar
Långa toppar

Fem saker i bilen
Penna
Polletter till biltvätten
Sån där grej man stoppar i kundvagnen
Grus och sand från dagis
Barnstolar

Fem saker i handväskan
Plånbok
Mobil
Nyckelknippa till hem och bil
Nyckelknippa till jobbet
Papper och penna om jag känner mig kreativ eller får en dunderidé


Vidare utmanar jag:

Min söta svägerska Keath, min kreativa vän Zarah och min alltid lika pigga msnkompis AnnaCarin!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Oj voj... Okejdå - men det var inte lätt!! ;)

Postat av: K8an

haha vad roligt! Ska svara på dem när jag har några minuter över! :)



Kram

2008-09-17 @ 10:24:25
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback