Min gåva till Scrapaddicteds Rosa-Bandet-kampanj!

Scrapaddicted kommer att ha en Rosa bandet kampanj under hela oktober månad där det auktioneras ut saker som designteamet gjort. Det kan vara scrappade kort, konstverk, örngott, smycken mm. Läs mer om detta här!

Jag ville såklart vara med och bekämpa bröstcancer och skänka något så jag letade fram alla mina sötvattenspärlor och smycketillbehör och började pärla. Eftersom det är till Rosa Bandet så gjorde jag såklart ett rosa smyckesset.



Det blev ett halsband som man kan ha på två olika sätt. Antingen kan man ha det så som det är på bilden med det vackra låset fram med silverfoilhjärtat hängade i som en berlock. Eller så kan man haka av hjärtat och ha halsbandet utan. Halsbandet innehåller sötvattenpärlor och balisilver. Örhängeskrokarna är i 925 sterling silver.

Är du intresserad av mitt halsband? Se då till att hålla utkik i Scrapaddicteds blogg för det kommer att läggas ut där en dag i oktober så att man kan bjuda på det. Jag återkommer när jag vet vilket datum det blir.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, vilket snyggt smyckesset!! Fin gest av er och Scrapaddicted också! Hoppas ni får in massor med pengar!



Kram!

Postat av: Camilla E

Så snyggt, Fia!!!

2008-09-26 @ 20:38:30
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback