Fler bilder från Linda och Sebastians bröllop!

Har fått önskemål om fler bilder från Linda och Sebastians bröllop. Och jag är ju inte sen att uppfylla den önskningen. Här kommer ett gäng till. Men sen får ni kolla i Lindas blogg när hon kommer hem från bröllopsresan, för jag har en känsla av att den kommer att svämma över av snygga fotografbilder sedan.

På morgonen på dagen D så åkte jag först till Jeanette i Vellinge för att hämta brudbuketten, tärnbuketterna och killarnas corsages (hur tusan stavas det??) och sen körde jag in till Lindas frisör där hon satt och blev sminkad och fixad i håret.

Titta sååå snygg Linda är!


Visst kan man se hur hon strålar!


Sista touchen.


Frisyren är klar. Det gick åt många nålar och mycket spray. Men så satt det hela kvällen också.


Sen åkte jag hem och fixade till mig i turbofart och sen åkte vi in till stan igen för att vara med på fotograferingen.

Här står Sebastian med sina två bestmen, Mikael och Patrik.


Lindas snygga fotograf in action.


Lindas systerdotter Rebecca, Bruden och jag.


Nytt bröllop, ny klänning. :) Här håller jag Lindas bukett med.


Linda bättrar på läppenna och läppglans innan vigseln.


Från själva vigseln har jag ingen bra bild. Mannen glömde tom fota när jag läste dikt. Men jag är rätt säker på att fotografen har fått med det och då kommer det bilder på det med.

Här kommer lite bilder från middagen. Den var nere i källaren på Malmö Museum, en urmysig lokal men helt urusel att fota i. Så jag ber om ursäkt för att bilderna från och med nu är i sämre kvalitet.

Här är iaf Linda och Sebastian som nygifta! Visst är de söta ihop.


Men vad gör Sebastian?!


De lekte såklart skoleken.


Och här är det ljusleken som är i full gång. Ser ni så fin placering jag fått!


Mannen och jag hade med oss båda kamerorna för att inte missa något. Inte ens varann!


Mannen.


Brudbuketten med Linda bakom.


Linda = fru = sant!


Bröllopstårta! (Den var ursmarrig)


Sen blev det fest med dans. Mannen lekte lite med inställningarna på EOSen och lyckades ta den här bilden som jag bara äääälskar. Grymt!


Tack för ett vackert bröllop och en rolig fest Linda och Sebastian. Jag hoppas att ni njuter av er bröllopsresa så mycket det bara går. Det ska bli kul att höra om den när ni kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, vad vacker Linda var - och du också!! Det ser ut att ha varit en toppendag/kväll. Jag blir alldeles varm i magen då jag tänker på hur man själv kände sig på sin bröllopsdag. åh :D



Kramar,

pysselfilmar'n

Postat av: Mahlin78

Otroligt vackra bilder! Och så snygga tjejer :-)

2008-09-28 @ 18:39:13
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Mia

Shit så snygga foton! Och ja, Linda är supervacker och strålar som bara den! Tycker också att sista fotot blev jätteläckert!



Kram!

2008-09-28 @ 19:27:57
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anna

Hon ä sååå otroligt vacker brud, det är nästan så man får sätta på sig solglasögonen så mycket strålar hon. :O)



Underbara foton du/ni har tagit. Det sista är superfint.



Höstkramen Anna

2008-09-28 @ 21:09:25
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, vad fina ni är bägge två!

2008-10-08 @ 08:20:01
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback