DT-träff i Löberöd

I lördags var jag uppe hos Jane i Löberöd för att gå en 7Gypsieskurs tillsammans med några av tjejerna i designteamet och Jane. Det var Lotta från Scraphouse som var där och visade oss hur vi skulle scrappa ett väskalbum. Vi fick massor med fina grejer och vi hade fantastiskt kul.

Marie var gullig och tog lite bilder med min kamera:

Hela gänget, fr v. Nina, Karin, Jane, Emma, Linda och jag.


Här ser man även Lotta från Scraphouse.


Full koncentration!





Nina och Karin.


Nina och Karin igen.


Jag och Jane.


Emma


Karin väljer bokstäver!


Sötaste Nina.





Jag, Nina och Karin.



Tack tjejer för en härlig dag! Hoppas att vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni ser ju ut att ha haft det jättemysigt. Det är nästan så man blir lite avis, men bara nästan ;)



Har du nya brillor?

Postat av: Zarah

Vad kuuuuul det ser ut!!

2008-10-15 @ 10:14:41
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Lindha

Vad mysigt och kul ni ser ut att ha. Och Lotta som är så duktig!! När kommer alstren till beskådan? otålig

2008-10-15 @ 12:25:46
Postat av: HelenaK

Åh vad mysigt och roligt det ser ut! Jag vill också!! avis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback