RoseMoka Equinoxe

 
De här papperna var verkligen mina. Jag blev förälskad i samma sekund som jag öppnade DT-paketet från
Scrapaddicted. RoseMoka Equinoxe är varma och mustiga färger och heeelt perfekta till höstfoton som man ju har massor av just nu. De var lätta att skapa med och layouterna bara scrappade sig själva. De små bokstavsstickerserna är jätteanvändbara, jag älskar att göra titlar med både mindre och större bokstäver.


Först ut är en layout med Ella och Mormor på väg ut på en av pirarna vid Falsterbokanalen. Fotot är taget en dag då vi gick en helt underbar tvåtimmarspromenad på stranden. Såna dagar minns man med ett leende.


En layout om att Ella och Vincent bråkar så mycket just nu, och hur skönt det är de tillfällen de håller sams. Här är vi på väg hem till Vivi och Micke för att se när de fick gräsmattan utrullad, och det var just ett sånt tillfälle.



Ella räknar allt, hon är helt tokig i siffror. Självklart måste det ju scrappas och kan ett papper passa bättre?



En layout med min svåger och svägerska. Jag älskar det fotot på dem, så fint!



Mitt favoritfoto från en av syrrans och mina promenader i somras. Jag har faktiskt gjort om detta till en canvas också. Har bara inte bestämt var den ska sitta ännu.


Om du inte redan köpt RoseMoka Equinoxe så hoppas jag att du måste göra det nu!

 

Kommentarer
Postat av: evelina/maskrosfjun

vad kul fia. trots att det inte publiceras så mycket pyssel längre kanske=)

jag brukar titta in här allt som oftast också.

superfina layouter förresten,

kramkram

Postat av: K8an

SUPER snygga Lo´s! och jag råkade vara med på en :)

Ses imorgon!



Kram

2008-11-29 @ 21:21:00
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Mia

Aj aj aj...det var inte snällt! Nu blev man ju jättesugen på både de snygga papprena och de små bokstäverna (själv har jag bara svarta och vita). Helt otroligt snygga layouter du gjort!!



Kram!



PS. Trevlig första advent!

2008-11-30 @ 11:48:21
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Ojojoj, här har flitens lampa lyst ordentligt ! och vilka resultat !! superfina ! säger som titeln på den senaste... Vackert ! ( och det var en väldigt fin bild ! )

2008-12-03 @ 14:01:36
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback