Lite nya layouter

Det har blivit en del scrappat på sista tiden, men eftersom det blir mörkt så tidigt om dagarna nu så hinner jag aldrig fota dem när jag kommer hem från jobbet för då är det för mörkt, så det är helgerna som gäller. Så här kommer ett gäng layouter.

Linda och jag har en burk där vi har lagt lappar som det står olika scrapsaker på, och ibland när vi inte har nån inspiration så drar vi tre lappar ur den och så måste vi använda de sakerna som står på. Jag drog tre och på dem stod: öljetter, cirkel och journalingstämpel. Så här blev resultatet:




Den här gjorde jag för ett tag sen efter en av mina egna skisser.



Den här layouten blev också till mha lådan, den här gången var det dock min syrra som drog lapparna åt mig.
På dem stod: journalingstämpel (igen), knappar och inget mönstrat. Jag blev supernöjd med resultatet.



Den här gjorde jag på en träff jag var på förra helgen. Använde de underbara Sonomapapperna från Scenic Route som jag shoppade tidigare i veckan på
Scrapaddicted. Heeelt underbara!



På samma träff gjorde jag även två julkort.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Oj oj oj vad flitig du varit, alla har sin charm, gillar tillsammans och läs för oss mormor Så kärleksfulla.



Kram Aase

Postat av: myamia

Så fina så fina allihop. min favvo blev tivoli :) Det låter kul det där med inspirations-burken :)

2008-11-25 @ 11:23:33
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vilka härliga alster! Färger och upplägg är verkligen läckra!

2008-11-25 @ 20:24:00
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Postat av: Mia

Mycket ögongodis! Gillar alla men särskilt "Schysst åk"....wow, så läcker! Smart idé med lapparna också.



Kram!

2008-11-26 @ 14:25:52
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback