Födelsedagspresent

Igår var Linda här och scrappade med mig. Med sig hade hon en födelsedagspresent och världens snyggaste grattiskort. Kolla så mycket godsaker jag fick:

image629

Jag har tjatat om att jag inte har bruna thickers hur länge som helst, så Linda hade skrämt upp två paket  bruna thickers och ett par svarta och en förpackning med vita chipboardshapes som var supersnygga. Sen fick jag också snygga journalingrutor, det kan man ju aldrig  få nog av. Hon hade bla hittat sånna sheer från Maya Road som jag suktat efter så länge. Med i paketet var också en sööööt liten clearstämpel i form av en fågel. Förstår ni att jag kände mig bortskämd. Tack söt!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Mulet ute, regn hänger i luften och jag har tappat lite gnista. Fattar inte att solen kan ha en sådan inverkan på en så nu hämtar jag kraft och inspiration från dig istället. Ha en skön torsdag.

Postat av: Jånna

Vilket härligt paket!! :-D

2008-05-08 @ 16:47:57
Postat av: Linda (Gulligullan)

Vassego =) Men du..det kommer mera hihi

2008-05-08 @ 18:23:22
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Pernilla/pia74

Härligt paket! Vet du var man kan köpa journalingrutorna?

2008-05-08 @ 20:15:31
Postat av: ANNAANNA

Jepp, jag förstår at du känner dej bortskämd som får så fina paket å du är säkerligen värt alltihopa *smiles* å så får vi se en massa nya fina saker du skapar, när du har så fint material att jobba med.

Å Guligullan verkar vara en riktigt supergo tjej hon också.

2008-05-08 @ 22:31:39
URL: http://www.wonderings.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Sina vänner ska man skämma bort, det är kul! Tänk på att givaren med största sannolikhet haft roligt själv..... :)
Härlig agrejer, de där journalings sakerna verkar mysiga.
Kram Aase

2008-05-08 @ 22:45:36
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback