En fin utmärkelse!

Jag har fått en fin utmärkelse från tre olika håll. Först från min syrra, sen från söta Anna K, och sist men inte minst från bästaste scrapvännen Linda.

image641


Många av de som jag skulle vilja ge den här utmärkelsen har redan fått den, så jag skickar den bara vidare till fyra personer

Min söta vän Jeanette -  som riktigt sprudlar av kreativitet. Jag bara önskar jag kunde få ner henne ordentligt i scrapträsket med.

Min svägerska (to-be?) K8an som scrappar supergrymt, vars blogg jag aldrig missar.

Mikaela - hon är sååå duktig scrappare och inspirerar mig massor. Sen är hon grym på att fota med, och jag ska försöka hinna med att gå hennes PSkurs med för den verkar grym.

LottaRos - min kära tvillingmammekompis som också är en jätteduktig scrappare.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har visst missat att tacka här! TACK!!! Känner mig extra hedrad när det kommer från dig, blir helt yr av allt du producerar...skitsnyggt helt enkelt.

Kram!

Postat av: LottaRos

TACK!

Det här hade jag missat helt - har haft alldeles för lite tid för bloggrundor - skärpning utlovas!

2008-06-15 @ 16:55:16
URL: http://scraptokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback