Förskoleavslutning

Idag har ungarna haft lite avslutning med förskolan. Det blev den traditionella sånguppvisningen och picknick. Eftersom Andréas är i Sthlm idag och mormor är på "tjej"träff så blev det morfar och jag som gick. Jag hade packat picknickkorgen full och hade filt med. Det var blåsigt men riktigt mysigt. Detta året vågade ungarna dessutom vara med på sånguppträdet. Ella hade verkligen sett fram emot det och stod längst fram och showade ordentligt. Vincent är ju lite försiktigare, så han gömde sig lite bakom syrran, men han sjöng och gestikulerade han med. *stolt*


Sjungande barn. Man ser Ella mitt i bilden.


Fler sjungande barn, fortfarande syns bara Ella.


Men här hittade jag Vincent.


Ella och tjejkompisarna:


Tjejerna i full karriär.


Mina ungar. De hade målat svenska flaggor.


Picknick. Ser ni min nya fina picknickkorg?


GLAD SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Paula

Fiiina bilder! Och ännu finare barn - såklart!

Puss från moster!

Postat av: Viveka på Humlebacken

Å älskade älskade ungar!!!

kram från nästa moster

2008-06-10 @ 22:17:55
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Morfar

Trevligt var det och ungarna var jätteduktiga! Roligt att få vara med!

Krama ungarna från morfar

2008-06-10 @ 22:56:48
Postat av: Charlotta

Oj vad många fina LO´s du gjort... blir lite avis, själv sitter jag o brottas med att få ihop ett kort till bröllopet vi ska på lördag !!

Härligt det ser ut med skolavslutning... efter den så är det verligen "sommar".. men det saknar man ju lite efter att man slutat skolan själv, och... det är ju några år sedan s



Ha det !

2008-06-11 @ 12:01:29
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback