Alster för Scrapaddicted!

Det är nog inte någon som undgått att jag kommit med i Scrapaddicteds designteam. För ett tag sen fick jag mitt första DT paket därifrån. Jag fick nöjet att jobba med mars månadspaket. Det var helt underbart. Glada, våriga papper som blåste bort vinterdeppigheten och fick igång kreativiteten. Papperna kommer från Three Bugs in a Rug och Dream Street Papers. Paketet innehåller också ett paket härliga thickers och chipboarddekorationer. Jag har jobbar med det stora paketet och då får man även ett paket fina knappar och tags med i paketet.

Blir du sugen på paketet så skynda dig för det finns inte många kvar!

Här är vad jag har skapat med paketet.

image510

image511

image512

image513

image514

image515

image516

Behöver jag säga att jag inte har mycket kvar av mitt paket?

Nästa vecka får jag nytt härligt paket från Scrapaddicted. Can't wait!!

Imorgon lördag är det stort jippo i ScrapAddicteds fysiska affär i Löberöd. Det är 10 % rabatt på hela sortimentet och för varje hundralapp du spenderar får du en lott. Klockan 16.00 dras vinnare bland de lotter som lämnats ut, med finfina priser i potten. Titta in i ScrapAddicteds blogg för mer information och öppettider.

Kommentarer
Postat av: terese

vad mycket snyggt du gör!!! den layouten med fåglarna var helt otrolig!!

Postat av: Marie

åh vilka läckra alster du gjort, förstår att du gillade det paketet, urfint!

2008-03-01 @ 15:55:39
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad roligt att du blivit DT för scrapaddicted! Jättesnygga alster du har gjort!!

2008-03-01 @ 21:57:36
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Mia

Men vad mycket läckert du skapat av paketet!! Stadsparken är helt otroligt snygg! Vill se meeeeer....

Kram!

2008-03-02 @ 18:32:52
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: HannaP

Urtjusigt! Du är så bra på att skapa härliga, stilrena alster med starka färger!

2008-03-04 @ 12:23:44
URL: http://hannapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback