Nice Matters Award!

Jag har varit lite frånvarande här i bloggen på sistone. Men det har hänt så mycket i livet just nu. Mannen var i Kina i över en vecka och så har jag haft sjukt mycket att göra på jobbet. Men idag är jag hemma med en lite halvsjuk Ella och just nu leker hon själv så då kan jag ju passa på att blogga lite.

Jag blev inte lite förvånad när jag insåg att jag blivit taggad av två duktiga tjejer och fått Nice Matters Award. Så som jag fattat det så ger man den till nån som inspirerar en mycket och det är ju superhärligt att få!

image256

Den första som taggade mig var
Ethel, och hon kallade mig sin nya favve, vilket gjorde mig riktigt glad eftersom jag verkligen diggar hennes stil med. Hon scrappar för Swescrapbloggen och hon är grym.

Den andra som taggade mig var Sofie som jag inte lagt märke till innan.  Men nu har jag varit inne i hennes blogg och kikat runt och hon gör riktigt snygga grejer. Grafiska men ändå lite freestylade. I like!

Så nu är det meningen att jag ska tagga några tjejer som inspirerar mig. Svååårt val!

Men till att börja med måste jag ju tagga Linda/Gulligullan. Min allra bästa scrapkompis. Jag scrappar alltid bra tillsammans med henne och hon är grymt duktig.

Sen kan man ju inte glömma Karin, också en god scrapvän. Hon är så härligt kreativ och har en egen stil som jag bara älskar.

WebmosterHelene är ju min absoluta scrapfavorit och hon har säkert redan taggats av massa andra men det bryr jag mig inte om, för om jag ska nämna de som inspirerar mig så måste hon nämnas!

Johanna/Silwerstar är också helgrym och jag älskar hennes sätt att blanda massa klara fina färger och ändå hålla det snyggt och rent.

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Tack raring -vad glad jag blir!! :-D
Och bara så du vet så gillar jag dig tillbaka! ;-)

Postat av: Kajsa

Hej.. du känner inte mej och jag känner inte dej. men jag gillar det du gör.. så därför så utmanar jag dej.. kika in på min blogg så får du se din utmaning.. =)
krya på dej och må så gott.
kram Kajsa

2007-09-07 @ 14:41:33
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Karin SN

Goa du! Mmm, du vet,det är ömsesidigt ;-)

2007-09-09 @ 22:26:26
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: Linda (Gulligullan)

Hej sötaste! Taaaack för taggningen *glad* Jag inspireras av dig och du inspireras av mig, underbart =)

2007-09-12 @ 08:34:29
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback