Taggad

Oj, nu har man verkligen blivit taggad. Fyra pers har hunnit att tagga mig. :) Det är Anna78, Karin, Zarah och Tettiz

Reglerna:
¤ Länka till den som har taggat dig!
¤ Berätta 7 personliga sanningar om dig!
¤ Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
¤ Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

Mina "hemligheter"....
1.
Jag gillar inte trappor, åker hellre hiss.
2. Jag går under om jag inte får mina dagliga Nescafe instant cappuccino.
3. Jag är väldigt envis när jag väl bestämt mig.
4. Jag avskyr folk som gnäller. Detta har tyvärr fått mig att lämna flera forum, pga för mycket onödigt gnäll och snack som inte är relevant på forumet.
5. Flera av mina närmsta vänner har jag träffat på nätet.
6. Jag tog inte körkort förrän jag var 28 (och höggravid med twins).
7. Jag gillar inte telefoner, "pratar" hellre via mail eller msn.


Och nu ska jag alltså tagga 7 personer... Hm inte lätt. Det verkar som om de flesta redan är taggade. Men om du läser detta och inte blivit taggad ännu så kan du känna dig taggad! Jag utmanar alltså dig som läser här och som ännu inte blivit taggad!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Inte konstigt att jag tycker så mycket om dig - vi är väldigt lika på vissa plan...! ;)

Postat av: Lisbet

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Det är mycket taggande och pifande på nätet just nu.

2007-10-17 @ 15:16:32
URL: http://digiscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback