Fixat till mitt dabberscase

På mässan i Helsingborg köpte jag ett dabberscase på ScrapAddicted att ha mina dabbers i. Eller jag köpte eg två för jag har ett att ha mina distresser i också. Men iaf. Jag har retat mig lite på att man inte kan se vilken dabber som är vilken. Men idag kom jag på en smart lösning. Jag tog helt enkelt och duttade lite färg ovanpå locket så ser man lätt vilken som är vilken. Kolla så bra det blev:

image301

Och inte nog med det, lådan är ju grymt snygg med:
image302

Kommentarer
Postat av: Chris

Lådan är verkligen snygg och det ser superläckert ut när du satt färg på resp dabber. En sån väska skulle man kanske ha, men mina 3 dabbers måste nog få fler kompisar först.

2007-10-06 @ 21:59:31
Postat av: Hattifnatt

Hehe, ser att vi haft samma problem och nästan samma lösning!
http://papperspyssel.blogspot.com/2007/09/litet-dabberstips.html
Snygg den där lådan är, jag tror jag också "behöver" en sån - om jag inte får tag på tavellister snart asså...
Kram på dig, sötis!

Postat av: Hattifnatt

Smartare tål väl att diskuteras - men ditt sätt är onekligen kladdigare iaf! *skrattar* KnasFia! :-D
(det är nog min lilla lilla perfektionistiska ådra som gillar att det är perfekt utstansade cirklar, målade jämnt med färg, eller nåt... *asg*)

2007-10-08 @ 10:14:21
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Jenny-Li

Aulrajjt, en sån vill jag ha! Heter den alltså dabbers-case, eller heter den distress-case? Undrar om det är nån som kommer att ha såna på syfestivalen häromkring... *funderar*

Kram - tack gulle för snällkommentaren på min vägg! Äsch då...! *rodnar*

2007-10-11 @ 14:01:48
URL: http://himmelochord.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback