Det går framåt med bygget!

Nuså börjar det hända grejer här hemma. Idag kom första väggen upp, eller iaf reglarna. Men man kan ju se hur det kommer att se ut lite mer. Imorgon kommer takstolarna.

Mannen är i Wien och ville gärna se bilder så här kommer ett gäng. Puss på dig, saknar dig! Men till helgen sticker vi till London!!!

Bilderna är tagna nu ikväll så de är lite lagom disiga av kvällssol. Men men.

Först en bild ut mot skogen. Den vinkel jag brukar fota tillbyggnaden i:
image311

Sen en bild utifrån skogen in mot det nuvarande huset som står utan tegel.
image312

Pappa är hemma från Italien igen och styr gärna upp gubbarna. Tack för det pappsen!
image313

Vår härliga byggare Olle
image314

Rolig bild på min pappa och Olle.
image315

Vincent tycker att det är kul att leka mellan reglarna.
image316

Och så till sist en ögonblicksbild på Ella som jag tycker blev såå bra.
image317

Kommentarer
Postat av: Zarah

GRYMT roligt det ser ut! :D

Postat av: Mamma/Mormor

Vilka fina bilder du tog idag - det märkte jag inte!
Den på Ella är ju helt underbar! Vi ses i morgon.

2007-10-08 @ 22:58:26
Postat av: Anna K

Åhh så söta båda Ella och Vincent är. Kul med nya bilder från bygget också :-)

*kram*

2007-10-09 @ 18:14:01
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Eva

Åh vad kul att bygget börjar ta sådan form! Söta barnen är...visst är Vincent nysnaggad...precis som sina synkisar här i götet! Ha en underbar helg i London...det tänker vi ha på Gran Canaria...
Kraaaaam

2007-10-10 @ 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback