Cybercrop på Svensk Scrapbooking

Idag är det cybercrop på Svensk Scrapbooking. Jag kan ju aldrig låta bli sånt så jag har pillat ihop tre bidrag. Här är de:

Man skulle altra en plåtburk:
image305

Och göra ett kort utan stämplar. Jag bestämde mig för att göra ett som matchar burken:
image307

Där var även en färgutmaning som var att man skulle använda färgerna orange, brun och vinröd. Inte den lättaste kombinationen, och definitivt ingen jag skulle välja själv. Men här är min tolkning.
image306


Jag ska se om jag hinner med skissen också sen, för den tyckte jag var fin. Men nu ska jag klippa till mannen. Ehum, jag ska iaf klippa hans hår. :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Burken var så läcker och LO:n var verkligen vacker.

Postat av: Lina

helt underbara grejer du gjort! kanonsnygga o härliga färger!

2007-10-13 @ 07:26:32
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback