Utmaning

För ett tag sen damp det ner en utmaning utan avsändare i min brevlåda. Utmaningen gick ut på att jag skulle göra ett kort med två stämplade motiv och inget utav dem fick lov att vara en textstämpel. För mig som inte är så bra på, eller gillar att göra kort var detta ju såklart en utmaning. Men jag är inte sen att haka på. Köpte två jättecoola stämplar från Magnolia hos Stämpelgården i helgen.

Så här blev mitt kort:

image114

Mina glädjor idag:

1. Barnen leker med nya bollar och såpbubblor i trädgården.
2. Zarah blev så glad för min RAK
3. Soooooool!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnyggt ju!

Postat av: Zarah

Ja - hon blev faktiskt helt GALET glad och sitter och klurar på vad hon ska göra nu så att hon får ANVÄNDA fina RAKen!!

*pusspånäsan* sötsmula!

2007-03-27 @ 23:27:35
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback