Jippieee!! Igen!

Amen nu tror jag snart att jag döööör. Förra helgen var det cybercrop på Scrappiz. Och jag gjorde två utav utmaningarna. En där man bara skulle använda handskrivna bokstäver, alltså ingen QK eller CB, eller rubons eller chippiesar eller nånting och en där man skulle fokusera på journalingen. Och gissa vad, jag vann den ena!! Jag vann den där man bara fick använda handskrivet!! Jag är bara sååå glad! Och priset? Jo tävlingen var sponsrad av scrappakalja och priset är ZIGpennor till ett värde av 150 kronor. :) Tjohoooo!

Här är mitt vinnande bidrag:

image110

Och här är mitt andra bidrag, till journalingen alltså:
image111

Sen vann jag  ju en tävling på cyberpysslet på Pyssel.net där man skulle göra ett armband. Jag har skrivit ett inlägg om det men på nåt sätt har det inlägget försvunnit. Men här kommer armbandet igen:

armband

Och här är vinsten!
P?rlvinst


Och sen vann jag även en utmaningen på scraputmaningens utmaningsrally där titeln skulle vara "Jag blir glad när jag tänker på"

Här är det bidraget:
jag blir glad

Så jag har varit lyckligt lottad verkligen.

Sen hade jag några bidrag till som på nåt sätt försvunnit. Här kommer de igen.

lifta tettiz

journaling

Cyberpyssel vit

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Jag förstår att du vann, allting är jättefint :-D

Postat av: Vivi

GRATTIS

2007-03-16 @ 08:15:57
Postat av: Vivi

och vad sorligt du har skrivit...:(

2007-03-16 @ 08:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback