Vi jobbar på i utbyggnaden!

Här händer det grejer! Vi jobbar på som tusan för att få någorlunda färdigt till nyårsafton. Vi ska ha två härliga familjer här på middag då och vi vill ju såklart att huset ska vara så fint som det bara går. Men tiden bara rusar förbi. Men lite hinner vi i alla fall.

Våra soffor kom idag! Vi ska skaffa oss ett nytt snyggt soffbord så bry er inte om det fula gamla som står där nu.

image421

Det är väldigt kalt än så länge, men vi ska skaffa lite tavlor och hyllor och annat lull-lull.
Men lägg märke till min underbara guldtomte i det högra fönstret!
image422

Badrummet gjorde vi klart idag. Alla hyllor, handdukshängare, sminkspegel och toapappershållare skruvades upp. Jag satte upp luckor och lådor på högskåpen och skruvade ditt alla handtag.

Badrummet sett från dörren:
image423

Vi har satt in varsin 80-vask och vars två spegelskåp. Allt för att vi inte ska krocka där på morgonen som vi gjorde i det gamla badrummet.
image424

På motsatt sida har vi satt två högskåp som ska rymma alla handdukar och sånt.
På den lilla hyllan ska jag sätta några succulenter i krukor och några ljus och lite mys.
image425

Den underbara duschen! Vi har glasmosaik på två av väggarna.
image426

Badrummet sett från andra hörnet. Här ser man också vårt sovrum lite.
image427

Jag har börjat flytta in i mitt badrumsskåp.
image428

Kommentarer
Postat av: Linda (Gulligullan)

Det är sjuuuukt snyggt!! Längtar tills jag kommer ner och får se det "på riktigt".

Postat av: Anna K

Ja, verkligen sjuuuuuuukt snyggt! Hur läckert som helst. Förstår att det tar mycket tid och krävs mycket energi av er.
*kram*

2007-12-28 @ 09:07:08
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: silwerstar

Wow!! Guuud så snyggt!!

2007-12-28 @ 09:23:34
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Louisa

Guuuu vad snyggt det blev!!!!! Helt enkelt urläckert! Vardagsrummet ser ut att bli kanonsnyggt med de nya sofforna och för att inte tala om glasmosaiken.... Jag skulle lätt kunna bosätta mig i badrummet :-)

2007-12-28 @ 10:44:55
Postat av: Zarah

Himmel & plättar - vad SNYGGT!!!

2007-12-28 @ 11:13:31
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Mia

Avundsjuk? Jag?! Inte alls.....jo förresten...MYCKET! Det är skitsnyggt rent ut sagt!

Kram Mia

2007-12-28 @ 23:07:05
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Linda

Det ser verkligen jättesnyggt ut!!

2007-12-31 @ 11:44:43
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback