Nya layouter och jag har blivit taggad!

Som ni märker så har det varit tyst här i bloggen. Jag har haft semester och unnat mig lite datorfri tid. Eller kanske inte helt datorfri, men iaf bloggfri tid. Jag ska uppdatera med bilder från vår sköna semester lite senare!

Jag har blivit taggad av flera härliga tjejer och det tackar jag så jättemycket för! Tror att de flesta som jag inspireras av redan blivit taggade så därför hoppar jag över att tagga. Ni som jag inspireras av, ni vet vilka ni är tror jag.

Men jag är superglad att jag blivit taggad! :) Tack!

image230

Sen har jag några få layouter att visa upp med. Eg har jag scrappat ganska mycket, men varit för lat för att fota och redigera dem. Men här kommer tre layouter som nyligen visats på
Scraputmaningen.

image231

image232

image234

Kommentarer
Postat av: Linda (Gulligullan)

Välkommen tillbaka, har saknat dina uppdateringar! :) *kram*

Postat av: Annika Hansson (DrAnnika)

HURRA!!! Hon är tillbaka! *skickar över en cappucino*
Saknat dina uppdateringar (från scrapgurun!!)
*pöss och kram*
A

2007-08-07 @ 10:06:47
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Såååååå fina LO du gjort, gillar att det är så stilrent, och dekorationer i lagomhetens tecken.
Snyggt!!

2007-08-07 @ 22:05:22
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Annelie Maddock

Fint fint fint som vanligt. Strand LO'n blev min favorit!

2007-08-10 @ 01:38:25
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback