Nu ska jag berätta varför jag är så glad hela tiden!!

Det är inte klokt! Det är faktiskt inte klokt alls!!

När det här året började så satte jag upp vissa scrap-mål för mig själv. Bla att jag skulle komma med i ett designteam någonstans och att jag skulle scrappa minst 100 12" layouter i år.

Jag har hittills scrappat 58 12or i år, så jag tror inte att löftet om 100 layouter blir så svårt att hålla.

I torsdags frågade Leah på
Scrapbooknook mig om jag ville vara gästdesigner hos dem i maj. Självklart ville jag ju det!

Sen på fredagen kom det ett mail från Scraputmaningen där de frågade mig om jag ville vara med i deras designteam och jaaaa det ville jag det med!

Sen hade jag en sjukt skön helg med min underbara familj. Vi var ute och njöt av solen och trädgården och så köpte vi två härliga bord att ha ute i sommar. Så nu kan vi vara riktigt många här hemma.

Igår överraskade vi äntligen Linda med hennes födelsedagspresenter. Mer om det kan ni läsa här.

Idag frågade Millan på Stämpelgården mig om jag vill vara med i deras inspirationsteam lite mer officiellt. Jag har ju suttit som inspiratör på två av deras inspirationskvällar de har haft i butiken, men idag blev jag officiellt en i gänget. Gött. Jag var där idag och fick en massa härliga grejer som jag ska försöka göra nåt snyggt av!

Och som grädde på moset idag så fick jag ett helt underbart paket med pärlor från lyckotjutsbloggen, sponsrade av Teardevil! Helt fantastiskt.

Så här härliga pärlor fick jag!!!

image115

Det enda molnet på min annars så soligt blå vårhimmel är att mannen är i Österrike hela veckan och jag är ensam med barnen. Men det är svårt att vara ledsen med såååå många saker att glädja mig åt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Och du, du är värd varenda designteam-plats!! Jag är så GLAD för din skull *glad*

/Linda

Postat av: Hattifnatt

Vilket flyt! GRATTIS kära du till allt roligt som händer dig! Du är enormt duktig så jag är inte ett dugg förvånad över dina DT-platser - ser verkligen fram emot allt fint du kommer att skapa!
Och roligt att pärlorna hittade fram :-) Kram!

2007-04-02 @ 22:27:06
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Zarah

Kram, smulan!!

2007-04-02 @ 22:52:51
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stort grattis! Jag är inte alls förvånad, så underbara alster som du skapar!

2007-04-03 @ 14:14:41
Postat av: Chris

Grattis till alla DT-uppdrag! Förutom att du gör väldigt snygga saker när du scrappar, så är det lätt att inspireras av både dig och dina LO:s.
Kram!

2007-04-03 @ 17:52:42
URL: http://xriz.blogspot.com
Postat av: Andréas Breiler

58 12or!! det är ju hobby missbruk fia.
Inte konstigt att vi aldrig kan äta oss mätta här hemma längre..;)

2007-04-05 @ 22:13:53
Postat av: Andréas Breiler

58 12or!! det är ju hobbymissbruk fia.
Inte konstigt att vi aldrig kan äta oss mätta här hemma längre..;)

2007-04-05 @ 22:14:00
Postat av: Annika W

Men du!!! GRAAAATTIS!!!! Så kul! Jag tycker det var ganska väntat att du skulle få uppdrag någonstans, du är ju verkligen grym på att scrappa! Men så häftigt att alla hör av sig samtidigt! Grattis-grattis-grattis Fia! Det är bara för bra! Jag håller alla tummar för dig i dina framtida uppdrag! Heja!

2007-04-08 @ 21:18:21
URL: http://annikaskreativasida.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback