090403 - Valborgsmässoafton

 
Jag älskar Valborgsmässoafton! Då vet man att våren verkligen är på väg. Det här året har vi ju faktiskt varit grymt bortskämda med vår redan innan Valborg. Visste ni att det vait fler soltimmar i april än någonsin förut! Jag hoppas så att det fortsätter.

Den här Valborgsmässoaftonen firade vi tillsammans med våra goda vänner Leffe och Suna. Vi hade en superhärlig kväll, men supergod nässelsoppa, helgrillad lax och lyxig glassefterrätt med hallon och blåbär. Senare på kvällen spelade vi spel, drack vin och mumsade på goda ostar. En mycket lyckad Valborg.

Jag tog massa fina bilder när vi åkte upp till hoddorna och tittade på det traditionella bålet.

På väg dit, ungarna bara tokälskar Leffe och skulle såklart båda hålla honom i handen.


Andy, Suna, Vincent, Leffe och Ella.


Ser ni Öresundsbron?








Våra underbart söta ungar. Visst är det fint med flaggan och bålet i bakgrunden.




Det var varmt vid elden!


Vackra Suna.


Min fina man.


Solnedgång.


Öresundsbron.


 

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

fiina bilder!!

Postat av: Elenore

Härliga bilder! Här är det eldings-förbud så det blev ingen brasa :-(

2009-05-02 @ 13:36:16
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka härliga foton! Det är något speciellt med Valborg och majbrasa!



Kram!

2009-05-03 @ 12:12:10
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback