Designpaket från Scrapaddicted - SEI Dill Blossom

För ett tag sedan fick jag ett heeeelt underbart paket från Jane på Scrapaddicted med papper från SEI-serien Dill Blossom. Vilka ljuvliga papper! Fast jag fick massor av härliga papper från Jane så finns det inte många kvar nu.

Först blev det till ett album till Turkietresan. Jag gjorde pärmar av hård kartong som jag sen klädde med bazzill och satt ringar och plastfickor i. 

 




Och så en layout som ska in i det albumet:
 
Det är jag och Paula som sjunger karaoke i Turkiet. Vi hade såå kul!

(Gjorde ytterligare en layout, men den får ni inte se förrän på maran i helgen.)


Och så var det ju mors dag nyss och då blev det ett kort till min mamma och ett till min svärmor.
Gjorde dem lika för att förenkla lite. :-) 

 






Mina föräldrar fyller båda år nu i maj. Jag och mina syrror hade lagt ihop till att de ska få gå och se Lill Lindfors och äta tre rätters middag senare i sommar. Det är ju lite svårt att ge, så vi hade gjort en Power Point presentation som vi brände på en skiva och till den gjorde jag en CD-ficka: 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga alster! Det där Turkiet-albumet kommer att bli kanon...det ser jag redan nu. =) Söta kort också.



Kram!

Postat av: Aase/ängel60

Vad fiffiga ni var till era föräldrar....

Härliga LO, kul album och fina morsdagskort.

Kram Aase

2008-06-03 @ 20:19:16
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilket urläckert album och finfina kort! Undrar lite om de svarta swirlarna på albumframsidan, köper man dem färdiga eller har du suttit å klistrat en å en? De är verkligen fräcka!

2008-06-03 @ 23:15:43
URL: http://villahogklint.blogspot.com/
Postat av: leia

åååh så fint! själv är jag en riktig pysseloman men har inte fastnat för scrapbooking....men till hösten ska jag iaf gå på kurs....för att ha en mor-dotterdag:) så vi får välse om jag fastnar sen:)



kramar

Postat av: Paula

Jag kan inte se bilderna... får bara upp röda kryss. Testat på flera datorer nu...:(

2008-06-09 @ 09:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback