Vilken underbar dag!!

Idag har ju varit alldeles fantastisk! Man fattar ju knappt att det är slutet av september. Som min mamma sa förra helgen när det också var så himla fint väder, man är så tacksam för de här dagarna när det är så här härligt väder på hösten, medan man liksom förutsätter det på sommaren och bara bli förbannad när det inte är fint. Så sant, så sant. Så fram för fler härliga höstdagar.

Vi passade på idag när det var så underbart och spenderade två timmar på stranden. :)

Vi hade med oss kaffe, dricka, kex, plättar, sylt och bananer att fika på. Det är ju såå mysigt att äta på stranden. Varför gör man inte det oftare. Synd att allt blir så sandigt bara.
image269

Jag uppe på en bunker.
image270

Ella på samma bunker. Visst är hon bara såå tuff i sin solbrillor.
image271

Härlig bild på Ella som jag längtar efter att scrappa. Hehe.
image289

Vi hade spannar och spadar med såklart och barnen lekte.
image272

Det var till och med så varmt att barnen ville bada!
image273

Bellan i full fart.
image274

Vincent kastade spannar med vatten på bunkern. Jag fotade massor. :)
image275

Häääärlig bild, man tror nästan att det är sommar.
image277

Ella leker i vattenbrynet.
image278

Och står på huvet. Knasungen.
image279

Då blir man så här våt.
image276

Just nu är det superpoppis (bland scrappare) att fota sig själv och andra framför graffitiväggar. Vi har ju inte så överdrivet mycket graffiti här där jag bor, men jag kom på att det finns ju lite...
image280

Så mannen fick agera fotograf så poserade jag lite framför graffitin. Hehe.
image281

image282

image283

image284

image285

Vincent ville också vara med.
image287

Så här ser kärlek ut!
image288

Kommentarer
Postat av: Jojo

USCH, vilka fina bilder!

2007-09-23 @ 00:34:01
Postat av: Zarah

JÄTTESNYGGA foton! :D

Postat av: Kicki

Vilka underbara bilder! Ser ut som om ni haft en härlig dag!
Och vad snygg du är Fia! ;-)
Kram Kicki

2007-09-23 @ 11:17:55
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Millan

Ååå, sommar! Underbara bilder som bara strålar av lycka!

2007-09-23 @ 19:34:45
URL: http://millan.dk
Postat av: Ruben

Hej! vilka underbara bilder då!!!!!!!!!!! ;) Man blir såååååååå glad ju!!!!!!!!!
Jag längtar redan till sommaren!
P.S. Du kan gå in & kommentera på min blogg oxå! Gör gärna det vetja!
Ha det bäst!

2007-09-24 @ 23:34:16
URL: http://ruben.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men åååh!
Vilka härliga bilder - det ser underbart ut!
Så stora barnen blivit - de är så fina!
Älskar badbilderna, särskilt den på E när hon kommer springande mot kameran!
Jättefina bilder på dig vid graffittin med!
Kramar, Lotta

2007-10-06 @ 00:53:38
URL: http://scraptokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback