Vilken härlig mässa det var!

Igår tog jag bilen och hämtade upp min systerdotter Jojo och hennes kompis Elin i Hjärup och körde till scrapmässan i Helsingborg. Där spenderade vi fyra timmar ungefär genom att springa runt bland de oliks scrapshopparna och fundera på vad vi skulle handla och sen shoppade vi. Härligt! Tjejerna var lite sega i starten men sen kom de igång riktigt bra de med.

Träffade även mina härliga scrapkompisar och överraskade Frida med ett födelsedagskort och shoppingpengar. Kul!

Jag shoppade två dabberscase, ett till dabbers och ett till distresser, ett American Crafts album, quickstrips, Love Elsie alfabet clearstamps och liiiiite papper. Jag är supernöjd. Åh, ett par ark overlays, ett ark thickers och ett ark rubons blev det med. :)

Här är en bild från
Stämpelgårdens monter. Det verkligen kryllade av folk på mässan. Kul!
image299

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vad härligt det ser ut! :D

Postat av: Karin

Mycket fint att titta på hos dig!! Visst var det en härlig mässa. Trodde bara det var jag och mina scrapkompisar som stannade så många timmar....

2007-10-02 @ 19:58:06
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Ruben

Mycket fin & härlig bild, måste jag säga! ;) Man blir glad av bilden liksom...!!! ;)
Hoppas att det var 1 trevlig mässa. Men vad e en scrapmässa för något??? Fattar ingenting alls...
Kramis till dig!

2007-10-03 @ 09:26:33
URL: http://ruben.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hallo!
Är på en inspirationsturné. Blir ibland så less på mitt eget sätt att sätta ihop LO´s så jag behöver mera input. Så jag har sugit in färg, form och design hos dig en stund.
Ha det bäst

2007-10-03 @ 09:47:39
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback