Layouter med The Girl's Paperie


De här papperna från The Girl's Paperie är helt underbara, de är romantiska, färgglada och snygga på samma gång. Jag blev superinspirerad av dem och den här layouten bara kom till av sig själv. Allt är skapat med material från
Designat.




Jag använde en av de snygga canvasblommorna från Jillibean Soup tillsammans med en rosa knapp och lite floss.



Jag klippte små bitar av det gulrutiga pappret och sydde fast dem med symaskin. Det blev riktigt snyggt och gav layouten lite dimension.






De här bilderna på Vincent och farmor och farfars hund Bonzo tycker jag är så söta att jag ville ha med många på min layout.



Härlig canvasblomma tillsammans med en primablomma och en brad.



Jag älskar de nya journalingblocken från Pink Paislee.


Allt material finns på Designat.



Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Sötaste gossen!!! Saknas nu!

2010-05-19 @ 22:32:08
Postat av: Pappa/Morfar

Och sötaste flickan!! Saknas nu med!!

2010-05-19 @ 22:33:11
Postat av: Linda

Nu blir detta tredje kommentaren på mindre än 2 minuter, men jag kan inte låta bli. Det är apigt snygga layouter, den översta riktigt lyser det om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback