Snabblayout av spillbitar


Ibland vill man bara göra en riktigt snabb layout och inte hålla på för länge. Jag bestämde mig för att ta spillbitarna från mitt januaripaket och göra en snabb tolkning av min skiss som vi använde på
Designat för februaritävlingen.



Istället för fyra foton som det är på skissen så tolkade jag om det som fyra rutor istället. En ruta blev ett foto, två rutor gjorde jag av mönstrade papper och den fjärde rutan får man föreställa sig, för den lämnade jag tom och satte rubriken och skrev två rader journaling i den.



För att rama in det lite så sydde jag två enkla raksömmar i hörnet. Lite Glossy Accents på titeln och lite bling omkring.



Jag tycker att det är kul när man kan använda samma skiss många gånger. Resultatet blir ändå alltid olika.


Kommentarer
Postat av: myamia

superläcker!!!! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback