Säljes: Objektiv Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM


Nu när jag har en ny kamera på ingång som inte det här objektivet passar på, så säljer jag det. Då tänkte jag att jag skulle höra med er kära bloggläsare om det är någon av er som är intresserad av det. Jag kan självklart skicka det om det skulle vara så.

Objektivet är ett kompakt universalobjektiv med utmärkt bildkvalitet för EOS-kameror med objektivfattningen EF-S. Det stora zoomomfånget och den snabba autofokusen gör det lätt att variera bildutsnitt och perspektiv i bilderna.



Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM + Motljusskydd + UVfilter säljes som ett paket.

Objektiv: Canon EF-S 17-85 mm f/4-5.6 IS USM
Nypris: 4700 kronor

Motljusskydd: Canon EW-73B
Nypris 350 kronor

UV-filter: Hoya 67 mm
Nypris: 300 kr

Totalt nypris: 5350 kronor
Mitt pris: 3500 kronor


Objektivet är i superbra skick och UVfiltret har suttit på sen dag 1. Objektivet kommer i sin låda och bruksanvisningen är med.

Fakta om objektivet:
Typ: Zoomobjektiv
Fattning: Canon EF
Konstruktion: 17 linser / 12 grupper
Brännvidd: 17-85mm
Ljusstyrka: 4
Minsta bländare: 22
Närgräns: 0,35 m
Filterdiameter 67 mm
Mått: 78,5 x 92 mm
Vikt 475 g
Övrigt: Har bildstabilisering

Är ni intresserade så lämna en kommentar här eller maila mig på sophia[a]breiler.com så återkommer jag. Först till kvarn. :)

Kommentarer
Postat av: ulwojble

Ti oye jagewuduqo qa cahi ofiveh bo vesez a isuxirope ojapu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback