Eight is Enough - Rond 2


Eftersom jag tyckte att det var sååå kul första gången jag provade Eight is Enough så bestämde jag mig för att plocka ihop ett nytt kit.



Jag valde att använda min Cuttlebug som ett val istället för ett specifikt Quickutzalfa som jag gjorde förra gången och 4 mönstrade papper från Basic Greys nya serie Olivia och ett stickersark och brads från samma serie. Dessutom la jag till små bokstavsstickers som jag saknade i mitt första kit.

Men det här kitet inspirerade mig inte lika mycket som det första. Jag tror att det var för homogent och lite tråkigt och jag var inte tvungen att tänka själv. Men det blev fyra snabba layouter, och nu är jag redo att plocka ihop ett nytt kit.












Den här gången ska jag gå igenom mina gamla papper och plocka ihop lite omaka papper som ändå kan funka ihop. Så nu vet jag vad jag ska göra ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Wow, det var inte illa jobbat! Swisch, swisch och då var du klar! :) För att inte prata om hur snyggt det blev!! <3

Postat av: ANNAANNA

Tjuuusigt! Jag gillar hur du liksom gjort mindre konstverk på själva cardstocken, ramat in snyggt och samtidigt gett massor av space runt om.



Jag plockade ihop mitt kit nr 2 i går kväll och gjorde första layouten med det... det blir nog en idag med... (jag måste bara filura ut vad jag ska använda för fotografier... )



Då är det kit 3 som gäller för dej nu då ;)



2010-07-17 @ 15:08:57
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Nilma

De var väldigt fina i alla fall! :D

2010-07-17 @ 19:16:49
URL: http://www.nilmadesign.se
Postat av: Hegu

Gillar dina layouter jättemycket!:) Det ska bli spännande att se vad ditt nästa kit blir för något...

2010-07-19 @ 16:20:46
URL: http://helenskreativarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback