Oj jag kan läsa!


Jag hittade en så fin
skiss på Pyssellyckan som jag inte kunde låta bli att scrappa efter. Utmaningen var dessutom att man bara fick använda spillbitar. Jag hittade de här gamla MME-papperna som jag tyckte passade så perfekt. Ibland är det kul att dyka ner i spillådan.



För nån helg sen åkte jag och Kate till Pema i Hörby och då köpte jag de här fina fjärilsdiesen från Spellbinders. Visst blir det läckert! De är både stansade och embossade.



De minsta fjärilarna är dock inte Spellbinders utan några stansar jag redan hade, men för att de också skulle bli lite intressantare så stansade jag dem först och körde dem sen i en Cuttlebugembossficka.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Snygg bild där fjärilarna flyger iväg ut från fokus :)

2010-01-27 @ 14:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback