Skapat för Pion Design


Jag fick ett otroligt vackert, fullmatat paket från Jenny på
Pion Design. Det var mustiga och varma papper från Kaisercrafts serie Empire. Papperna är dubbelsidiga och går i creme, ljusblå och orangeröda toner.

Jag fick också vackra blommor från Prima, bling, små textstickers och rubons från Kaisercraft, thickers från American Crafts och otroligt vackra metallblommor.

Eftersom papperna var så varma och mustiga passade de utmärkt att använda tillsammans med mina kärleksfoton från alla hjärtans dag.

Jag fortsatte med kärlekstemat och scrappade ett par foton från i julas på mig och min man. De här fotona var tyvärr lite suddiga men eftersom jag ändå ville scrappa dem, så gjorde jag om dem till svartvitt vilket brukar vara mer förlåtande och så passade det så bra till de vackra papperna. Jag använde en av de fina rubonsen från Kaisercraft med ett ordspråk som jag tyckte passade.

Sen tog jag ett av de ljusblåmönstrade papperna och klippte ut en fin form som jag tyckte passade. Det blå pappret kändes precis så isigt som det var på stranden den dagen då de här fotona togs. Men för att ge layouten lite mer värme så använde jag även en bit av ett av de orange papperna. Jag använde också ett helt gäng av de vackra pappersblommorna tillsammans med några av de fina metallblommorna. Tillsammans med bling blev det perfekta dekorationer för den här layouten.

Här ser man detaljbilder av de vackra blommorna.


Till sist gjorde jag en layout av spillet som blev när jag klippte ut formen till layouten ovan. Den här layouten blev till nästan av sig själv. Ibland är det kul att gå utanför sina egna ramar och testa något nytt. Jag blev jättenöjd med resultatet.

Stort tack till Jenny på Pion Design som lät mig skapa med ett så fantastiskt paket!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilka mysiga bilder på dig och Andy...

Kram!

Postat av: Marie

Underbara layouter!! Älskar färgerna!

2010-04-03 @ 10:14:27
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Christina

helt fantastiskt fina layouter!! Underbara färger!

2010-04-03 @ 21:55:26
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback