Rekordträffen


Igår morse kom
Kate hem till mig klockan sex på morgonen. Då stod jag, lite lagom stressad, och fixade mackor och varsin latte till oss att ha i bilen. Strax efter sex var vi iväg och hämtade upp Lotta vid McD i Lockarp. Vi körde i princip raka spåret till Göteborg och Rekordträffen.

Vi var drygt 250 härliga scrappare som träffades för att scrappa så många layouter och kort som möjligt under en dag. Det var 6 olika utmaningar och man fick lämna in ett kort och en layout i varje tävling, så eg kan man säga att det var 12 utmaningar. Jag hann med 5 layouter och 5 kort. Eller eg 6 kort, men det rosa kortet blev så fult att det faktiskt inte kan räknas som ett kort. Det ligger faktiskt i soptunnan idag. :) Så går det när man tvingas scrappa i rosa. Jag klarar helt enkelt inte det. Rosa är INTE min färg. :) Nej, tacka vet jag grönt, blått, turkos, petrol, brunt, orange, rött, ja i princip vilken färg som helst, utom rosa, och kanske lila. :)

Det blev en otroligt hektisk dag, men fantastiskt rolig. Vi scrappade, shoppade, babblade, träffade nätvänner och hade kul! Jag träffade en massa människor som jag bara pratat med online innan och det är alltid lika roligt. Många kramar till er! Men jag hann också med att prata med gamla nätvänner, som jag träffat förut och en massa nytt folk med. Kramar till er med!

Jag var inte hemma förrän 12, helt utpumpad och glad. Vi hämtade upp mannen från en restauranginvigning i stan på vägen hem, så han och jag satt i soffan och drack varsin kopp te och berättade om våra olika dagar innan vi gick och la oss. På det hela taget var det en toppendag!! Jag är trött idag, men det var det värt.

Idag ska vi fixa här hemma, men jag ska försöka hinna med att fota mina layouter och kort och visa här med. :)

Tack för igår!


Kommentarer
Postat av: Linda Andersen

Låter som en härlig dag. Något sådan skull ejag behövt för att kicka igång mitt scrappande igen. Det går trögt just nu.

Postat av: Emma

Så härligt det låter, önskar jag hade varit med för det är verkligen en rejäl kick för kreativiteten att träffa alla goa människor. Hoppas allt är bra, jag saknar er alla nu när SA stängt...



Kram kram

2009-09-20 @ 19:08:47
URL: http://emmascrappare.se
Postat av: K8an

Tusen tack för igår kära du :) Det var en härlig dag trots stressen ;)



Kram!

2009-09-20 @ 20:16:50
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: myamia

känns som om jag har skrivit det förut på fb. men det var så himla roligt att träffas live :)

du får inte missa att visa upp ditt snygga kort :)

kram

2009-09-21 @ 08:46:37
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Det var jätteroligt att träffa dig igen Fia! Hoppas vi snart kan få till en scrapträff med VS igen.

Kram

2009-09-29 @ 09:57:14
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback