Dagens bild - 090301 - 090302

 
Woooohoooo äntligen mars! Jag är inte särskilt förtjust i januari och februari. Om du frågar mig är det årets värsta månader. Så det är så skönt att de är över nu. Nu längtar jag efter våren!!!

Här kommer dagens bild för söndag och måndag.

090302 - Cardstocksortering
Igår och idag har jag sorterat all min cardstock så att den står i färgordning. Härligt! Har bestämt mig för att gå igenom hela mitt scrapförråd med grejer och sortera innan jag åker på Scrapaddicteds mara sista helgen i mars. Wish me luck!

Men så här snyggt blev mitt cardstockförråd:



Jag sorterade dessutom ut en stor hög cardstock i färger och strukturer jag aldrig använder. Vad ska jag göra med dem? Tips nån?


090301 - Kusinhög
Igår lagade jag middag till syrrans familj och till mamma och pappa. Mellan varmrätten och efterrätten slappade alla kusinerna i Vincents säng.



Sött va?
 

Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Vad snyggt med cardstocken sorterad sådär... å vad mycket cardstock du har hemma. Jag gjorde nästan helt slut på alla mina Bazziler i december å har bara fått tummen ur och skaffat kanske... tja... 30 nya ark.



Vilken go hög med ungar förresten smiles...







Postat av: K8an

Imponerande samling CS! Du är inte riktigt klok :) hade aldrig orkat sortera dem!



Vilken mysig hög kusiner :) haha, ser ut som de sover.



Kram

2009-03-03 @ 07:22:22
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Lilla katt

Åh så härligt med sorteringen. Älskar ordning och fint bland pysslet!

Fast själv har jag inga bazziler kvar att sortera, aldeles slut är de :(

2009-03-04 @ 15:23:07
URL: http://giiisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback