DT-paket från Scrapaddicted

 
Häromdagen fick jag ett nytt DT-paket från
Scrapaddicted. Bland annat fick jag ett par av de underbara nya glitterpapperna från Creative Café. De är sååå snygga att stansa bokstäver och figurer i.

Jag har tyvärr inga stjärnstansar, men jag ville verkligen ha stjärnor på den här layouten så jag ritade stjärnor på min dator och skrev ut dem på kraftigt papper, sen skar jag ut stjärnorna och använde det som var kvar som mall som jag ritade av på baksidan på giltterpappret. Det går ju faktiskt bra att klippa också! Jag satte stjärnorna på distanskuddar för att ge dem extra mycket effekt.





Detalj på stjärnorna:




Och en layout om barnens 5-årskalas:




Det blev två snabba kort med:






 

Kommentarer
Postat av: K8an

Super läckra stjärnor och upphöjda också :)Me like!



Kram

Postat av: Mia

"Stjärnlayouten" är verkligen störtläcker! Tänk att det faktiskt går att klippa än! =) Enkla men läckra kort också!



Kram!

2009-01-16 @ 18:55:44
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: ia

Gud så snyggt glitterpappret var! Vart har du hittat det?

2009-05-08 @ 16:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback