Dagens bild - 090223 - 090228

 
För att undvika bloggdiarre så listar jag senaste veckans bilder i ett inlägg. :)

090228 - Pysselstund
Ella syr sitt eget lilla gosedjur.
Ett superbra kit som jag köpt på jobbet. Passade Ella perfekt, och hon tyckte det var så kul. Först skulle man sy ihop grisen, där var förgjorda hål så det var inte så svårt, och sen skulle man fylla den med stoppning, sy igen det sista och sen dekorera med färdigstansade, förklistrade filtbitar. Perfekt för en pysslig liten unge som Ella.




090227 - Kissekatt
Grannens katt Nisse på vårt tak.




090226 - Scrapkväll hos Linda
Den här torsdagen kom inte Linda till mig, utan jag åkte till henne istället. Jag fick smaskig middag och sen scrappade vi och snackade hela kvällen. Jag hade inget uppdrag eller någonting, och jag scrappade tre layouter bara för att det var kul. Dessa visar jag lite senare. Men här är en bild på Linda mitt i scraphärligheten!




090225 - Klippning
Jojo och Johanna kom över så att jag kunde klippa till Johanna. Jag menar, klippa Johannas lugg. :)




090224 - Strandpromenad
På tisdagen var jag hemma från jobbet med Ella som hade öroninflammation och mannen åkte med Vincent till Lund för att gå på återbesök på sjukhuset. När de kom hem så tog vi en skön tur i skogen och på stranden. Det var så vackert väder och man kände verkligen att våren var på väg. Den här dagen blev det inte bara en bild utan fyra.













090223 - Måndagsmys
Maken och jag hade måndagsmys med ostbricka, te och film. Ibland kan man faktiskt behöva skämma bort sig själv en helt vanlig måndag.


  

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Bloggdiarré likförbannat... men en härlig sådan!

Gillar bilden på Nisse!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback