Dagens bild - 090131

 
Idag stack jag och Ella till Lund för att gå på scrapträff. Jag ville inte lämna Andy ensam med båda kidsen när Vincent är dålig så Ella fick hänga med mig. Jag trodde inte att jag skulle kunna stanna så länge eller få så mycket gjort när hon skulle vara med, men det gick jättebra.

Först altrade hon Linda:



Sen sprang hon runt och fotade alla. Här är Karin vid vår härliga stansstation:



Ser ni att man ser den lille fotografen i spegeln.

Sen var det Keaths tur att bli altrad:



Sen kom dagens höjdpunkt,
Jenny och hennes lilla Tuva. Ella och Tuva klickade direkt och hade jättekul tillsammans.

Karin var snäll och stämplade upp söta stämpelmotiv som tjejerna sedan färglade med hennes fina färgpennor.



Tjejerna är helt koncentrerade, de färglade och klippte ut och fnissade.



Sen kröp de upp i en av fönsterkarmarna och delade på Ellas lördagsgodis och myste.



Det är så härligt med ungar, de bara kollar på varann och sen är de vänner.



Ella pratade om Tuva hela vägen hem och hoppades på fler scrapträffar.
 

Kommentarer
Postat av: K8an

Hur söta får man lov att vara :) Gullungar!

Postat av: Jenny

Ja, det var verkligen en hellyckad lördag. Sötloppan hälsar till Ella att hon gärna kommer på fler scrapträffar - mycket snart hoppas hon - så det får vi väl fixa =)



Kram ♥

2009-02-01 @ 18:36:35
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Malena

Jag var på scrapträff i Linköping en hel dag med Miriam. Det klickade direkt med Camillas dotter. Det är fränt med små söta scraptjejer. Jag tror också att de känner att vi mammor tycker om varandra.

2009-02-05 @ 12:10:54
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback