God Jul och God fortsättning




Eller vad man nu säger. Vi hade en supermysig julafton hemma hos svärisarna igår. Tack för det! Massa god julmat och fina klappar. Barnen var supernöjda när vi åkte hem, de hade ju tom fått träffa tomten.

Idag har vi bara myst runt här hemma och lekt med barnens alla julklappar, precis som man ska på juldagen. Efter lunch kom Kate och Niklas hit och jag gjorde
æbleskiver till allas förtjusning, mums vad gott det är. Sen gick jag och Kate en lång och härlig (men blöt) promenad medan Andy åkte och handlade allt som behövdes för att göra tacos. Vem säger att man bara måste äta julmat på julen?

Imorgon kommer min familj hit och firar en andra jul med oss, och jag ska göra kalkon. Det ska bli supermusigt.



Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Japp, det ska bli supermysigt!!!

kram på dig lillsyrran!

Postat av: Anna K

Hur lika kan det få bli egentligen! För oss blev det också tacos på juldagen och idag ska vi på traditionsenlig kalkonmiddag hos Johns farfar.



Ha ett gott nytt 2010 :-)



Kram Anna

2009-12-26 @ 11:19:32
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Aase/ängel60

Inte alls fel med tacos, passar alltid trots vilken dag det är :)

Må gott och God fortsättning.

Kram Aase

2009-12-26 @ 20:01:29
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Malena

Hej - maila mig!

2009-12-27 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback